Caransebeşenii, faţă în faţă cu conducerea Aquacaraş

Aquacaras la Caransebes

La invitaţia Primăriei Caransebeș, reprezentată de primarul Felix Borcean şi de viceprimarul Felician Pasere, luni, 19 iulie, în Aula „1 Decembrie 1918” a avut loc o întâlnire la care au participat preşedinţi ai unor asociaţii de proprietari din municipiu, precum și reprezentanții operatorului de apă și canalizare Aquacaraş, pentru a se discuta soluțiile pentru o mai bună funcționare a rețelelor de apă și canal din oraş.

Dumitru Matei, locuitor al cartierului Pipirig, a ridicat problema apei reci, care, a afirmat el, nu este întotdeauna potabilă, ba uneori are chiar culoarea gri, în acest sens el făcând o solicitare către Aquacaraş pentru reducerea facturii către cetăţeni pentru furnizarea acestui serviciu, reuşindu-se în cele din urmă o diminuare cu 10 la sută a costurilor. Proiectul de introducere a noii canalizări la blocurile din zona Sălii Polivalente a fost, de asemenea, criticat de pensionarul caransebeşean.

Directorul SC Aquacaraş SA, Gheorghe Filipescu, a prezentat atât proiectele de ansamblu ale societăţii, cât şi detaliile tehnice concrete, specifice Caransebeşului, care nu i-au mulţumit însă pe preşedinţii asociaţiilor de proprietari sau pe cetăţenii prezenţi în Aula „1 Decembrie 1918” a Primăriei.

„Problema calităţii apei, în raport cu costul foarte mare pe care îl resimţim cu toţii, o înţelegem, asta e negocierea, o acceptăm, dar noi plătim cea mai scumpă apă, avem cea mai proastă calitate, când ar trebui să avem cea mai ieftină apă şi de cea mai bună calitate. Asta ne deranjează pe noi”, a spus primarul Felix Borcean.

Alte probleme ridicate la întâlnire au fost cea a apometrelor din zona ACH, acest subiect iscând discuţii deosebit de aprinse din cauza pierderilor plătite de cetăţeni, şi cea a schimbării vanelor, aici intervenind şi Marius Isac, vicepreşedintele Consiliului Judeţean, prezent şi el în sală.

S-a mai discutat, de asemenea, despre desfundarea reţelelor şi despre căminele din Balta Sărată şi de pe str. Mihail Halici, care sunt pline de apă, precum şi despre citirea, în aceste condiţii, a apometrelor, făcându-se totodată şi solicitarea ca plata pentru aceste servicii să se efectueze până la sfârşitul lunii.

Vom reveni cu declaraţiile conducerii Primăriei şi promisiunile făcute de staff-ul Aquacaraş vizavi de problemele sesizate de cetăţenii Caransebeşului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 3 =