Rute ocolitoare pentru a evita aglomeraţia de pe DN 6 din zona localității Plugova

341698209 764909271701347 6432537876953855544 n

Inspectoratul Judeţean de Poliţie Caraş-Severin recomandă conducătorilor auto, cu precădere celor ai vehiculelor de mare tonaj, care intenționează să tranziteze DN 6, să ia în calcul folosirea următoarelor rute alternative: E 70- Centura Municipiului Drobeta Turnu-Severin- DN 67 Motru – DN 67 Târgu -Jiu, pentru sensul de mers Drobeta Turnu-Severin – Caransebeș sau Centura Municipiului Caransebeș -DN 68 Oțelu Roșu – E79 Hațeg – Târgu-Jiu, pentru sensul de mers Caransebeș – Drobeta Turnu-Severin.

În continuare traficul rutier pe DN 6, în județul Caraș-Severin, este aglomerat, din cauza problemelor la partea carosabilă înregistrate la km 397- Plugova, iar din zona localității Topleț până în municipiul Caransebeș, pe o distanță de aproximativ 80 de km, s-au format, în după-amiaza zilei de ieri, coloane de autovehicule aflate în mișcare, pe ambele sensuri de mers. „Polițiștii rutieri acționează în zonă și monitorizează în permanență situația din trafic pentru prevenirea accidentelor rutiere. De asemenea, reamintim că restricția rutieră temporară instalată pe respectiva porțiune de drum este de 30 km/h, fiind semnalizată corespunzător.

Până la remedierea provizorie a situației, de către administratorul drumului, şoferii sunt rugaţi să respecte semnalizarea rutieră instalată și indicațiile polițiștilor rutieri și a spori atenția la volan pentru a evita implicarea în evenimente nedorite.

Ieri, reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara au anunţat că drumarii intervin în regim provizoriu, urmând să fie realizată o expertiză geotehnică pentru a vedea care este cauza cedării.

„Săptămâna trecută au fost executate lucrări de remediere la tasarea produsă în zona dealului Plugovei, tasări apărute după ploile abundente din ultima perioadă. Au fost executate lucrări pentru șanțuri de gardă, un dren longitudinal de 50 metri lungime, excavații, drenuri transversale pentru captarea infiltrațiilor de apă din sistemul rutier, apoi s-a refăcut sistemul rutier cu geotextile, piatră brută, balast, strat de piatră spartă și trei straturi de asfalt“, au precizat cei de la DRDP Timişoara.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nineteen − fourteen =