Reşiţenii vor putea obţine documentele necesare doar cu ajutorul gadgeturilor

IMG 20190930 120817

Primăria Reşiţa derulează în această perioadă un proiect ce va simplifica soluţionarea problemelor legate de eliberarea unor documente necesare. „Implementarea unui sistem de informatizare a administraţiei publice, sistem de management integrat al datelor administraţiei publice şi îmbunatăţirea organizării instituţionale şi a procedurilorla nivelul Municipiului Reşiţa” are o valoare de peste patru milioane de lei şi îşi propune simplificarea procedurilor administrației locale, dar şi modernizare arhivei instituţiei publice.

Managerul proiectului, Bianca Dănciulescu Bulgaru a vorbit şi despre faptul că în cadrul acestui proiect 75 de persoane vor fi instruite în vederea untilizării noului sistem informatic integrat, 20 de persoane în domeniul planificării strategice, precum și instruirea a 57 de persoane pe teme specifice managementului calității în administrația publică.

Proiectul este cofinanțat prin Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, 3,95 milioane lei reprezintă finanțare nerambursabilă, iar cofinațarea municipalității reșițene este de peste 80 mii lei, durata de implementare a acestuia fiind de 27 de luni.