RAR: „Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri despre interacțiunea dumneavoastră cu instituția noastră!“

RAR 2 sefi clienti

Registrul Auto Român anunță, printr-un comunicat de presă, mai puțină birocrație și mai multă eficiență. Mai exact, clienții vor apela la șeful de reprezentanță care are obligația să verifice tot ce îi nemulțumește pe proprietarii de autoturisme și să intervină dacă este cazul, astfel încât să se evite risipa de timp prin trimiterea de petiții sau reclamații retroactiv.

„Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă“, se arată într-un comunicat emis de RAR.

Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția clientului în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

sixteen + four =