Organigrama Primăriei Caransebeş a fost aprobată din prima

primaria Caransebes

Proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru Aparatul de Specialitate al primarului municipiului Caransebeş, aflat pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului local din 30 decembrie 2019, a fost aprobat „din prima”, surprinzător de rapid, am putea spune. Graba cu care a fost adoptată hotărârea este oarecum ciudată, având în vedere că aceeaşi iniţiativă a fost o dată retrasă de pe ordinea de zi de edilul municipiului, în şedinţa din 2 iulie 2019, pentru ca, peste trei săptămâni, în jurul acestui proiect de hotărâre să izbucnească un adevărat scandal în plen.

După şedinţa din 30 decembrie 2019, primarul Felix Borcean a explicat gestul consilierilor locali prin faptul că, dacă organigrama – una echilibrată, fără nicio fisură, din punctul său de vedere – nu ar fi fost votată, câţiva dintre angajaţii primăriei ar fi trebuit să dea un examen la Bucureşti pentru a obţine statutul de funcţionar public. „Lucrul acesta nu a convenit. Este vorba despre o parte a personalului contractual şi care nu ar fi putut rămâne în această situaţie. Organigrama nu aduce mari modificări, sunt doar nişte lucruri care au trebuit puse la punct”, a spus edilul.

Noua organigramă nu modifică numărul personalului angajat la Primăria Caransebeş.