La Reşiţa, Evidenţa persoanelor şi-a adaptat programul la Starea de alertă

buletine

Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a luat act de măsurile impuse de Starea de alertă și aduce la cunoștința cetățenilor arondați SPCEP Reșița programul de lucru cu publicul în perioada următoare. Astfel, începând cu data de 18 mai, programul cu publicul este următorul:

COMPARTIMENT EVIDENȚA PERSOANELOR

Luni – Vineri 9.00 – 13.00 – preluare documente;

15.00 – 16.00 – eliberare acte de identitate.

COMPARTIMENT STARE CIVILĂ

Luni – Vineri 9.00 – 13.00 – preluare documente;

15.00 – 16.00 – eliberare documente stare civilă;

Sâmbătă 8.00 – 12.00 – înregistrare decese.

În comunicatul de presă primit la redacţie se mai precizează că depunerea documentelor se efectuează doar după o programare prealabilă, solicitanții putând face acest lucru fie telefonic la numărul 0355.080.246, fie prin e-mail: evidentapersoanelor@primariaresita.ro.