La BCR, accesul în bancă se va face doar pe bază de programare telefonică

Începând de luni, 19 octombrie, Banca Comercială Română va permite accesul în unități exclusiv pe bază de programare.

BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenții din țară, iar extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, este una temporară și a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.

„Siguranţa şi sănătatea clienţilor noştri continuă să fie cele mai importante preocupări pentru noi. În ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitală şi am implementat noi modele de lucru, care vin în întâmpinarea clienţilor cu soluţii cât mai practice. Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare”, a afirmat Dana Dima, vicepreşedinte executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.

Fiecare agenție BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile și numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR – *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale. Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat BCR. Totodată, angajații BCR prezenți în sucursale vor fi pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor. (Foto:economica.net)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

four × five =